Головна » Статті » Інформатика |
У категорії матеріалів: 6 Показано матеріалів: 1-6 |
Сортувати за: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Пропоную вашій увазі приклади векторних малюнків разом із сирцями, зроблених у векторному редакторі LibreOffice Draw 6, для учнів 9-го класу. Вони подані у вигляді скріншотів та документів формату LO Draw. Для перегляду зразків проектів перейдіть за посиланням: Векторні малюнки LO Draw 6 |
Пропоную вашій увазі декілька не складних проектів, які зроблені в середовищі програмування Lazarus. Вони всі подані у вигляді скріншотів. Для перегляду зразків проектів перейдіть за посиланням: Проекти Lazarus |
Пропоную вашій увазі декілька не складних проектів, які зроблені в середовищі Scratch 1.4 та 3.5. Вони всі подані у вигляді скріншотів. Для перегляду зразків проектів перейдіть за посиланням: Проекти Scratch |
Як важко порою буває зацікавити дітей роботою на уроці будь-якого предмету, в тому числі і інформатики. Тому для того, щоб полегшити вам пошук тем для проектів, я підібрав деякий перелік , на мою думку, цікавих. Ці теми можна використовувати в окремому розділі курсу інформатики. Наприклад, коли вивчається комп'ютерні презентація, дитина робить по вибраній темі презентацію. Аналогічно при вивченні публікацій і так далі. А також і як підсумковий проект в кінці року. |
ПРАВИЛА РОБОТИ ЗА КОМП'ЮТЕРОМ "Правила" розділені на 3 пункти: - перед роботою; - під час роботи - після закінчення роботи. Для детального огляду відкрийте статтю. |
ДОПОВІДЬ НА ТЕМУ «ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ» Приходько Руслан Володимирович, вчитель фізика та інформатики ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Пнівне Вступ 7 грудня 2005 р. Кабінетом Міністрів України була прийнята постанова № 1153 «Про затвердження Державної програми «Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці» на 2006-2010 роки». Однією а найважливіших особливостей нашого часу є перехід розвинутих країн світу від постіндустріального до інформаційного суспільства, що зумовлює необхідність вжиття невідкладних заходів із впровадження інформаційних та комунікаційних технологій у сфері освіти і науки. Створення глобальних відкритих освітніх та наукових систем, з одного боку, сприятиме накопиченню наукових знань, а з другого, розширенню доступу широких верств населення до різноманітних інформаційних ресурсів. |