Головна » Статті » Фізика |
У категорії матеріалів: 4 Показано матеріалів: 1-4 |
Сортувати за: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Одним із досить ефективних форм роботи є групова діяльність. Саме в такій діяльності задіюється максимальна кількість учнів - кожен учасник має роботу - групову. Але не секрет, що коли приходиться виставляти бали, буває проблема. Як оцінити кожного учня так, щоб потім не було претензій? Я пропоную для вас невеличку статтю саме по такому оцінюванню. |
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ Приходько Руслан Володимирович, вчитель фізики та інформанти Пнівненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Фізика – це, напевно, найбільш складний для розуміння предмет в школі, адже в ньому поєднуються всі знання, які були отримані під час вивчення предметів математичного та природничого напрямку в попередні роки навчання. Тому дитину, яка не розуміє біології, хімії, природознавства та особливо математики зацікавити предметом фізика буває досить складно, а інколи практично не можливо. Розвиток інформаційних технологій стрімко оволодіває всіма сферами життя людства. Він і не минув дітей. Я використовую ті засоби для навчання, якими користуються і діти під час проведення свого дозвілля. |
Кожен вчитель фізики знає як порою тяжко навчити учнів розв'язувати задачі. На це часто потрібно як мінімум один семестр. І то не завжди вчитель уже відчуває, що є вже з ким працювати. Маючи практику в цьому питанні і досягнуті успіхи, хочу поділитися невеличкою пам'яткою, яка буде корисна як для вчителя фізики так і для учнів, що хочуть досконало навчитися розв'язувати задачі. Дивиться далі... |
Біблія на уроці фізики Видатний педагог В. Сухомлинський писав: «Учительська професія - це людинознавство, постійне проникнення у складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється.» Перед учителем стоїть складне завдання – пізнавати та розвивати духовність учня, під якою слід розуміти не просто наявність у ньому загальнолюдської культури, гуманістичності, інтелектуальності тощо, бо останнє може бути тільки ширмою, яка ховає істинний стан душі; бо людина навіть із декількома дипломами здатна містити в собі цілий букет антидуховності. «...Культура народжена хворобою людства, це окуляри, які непотрібні здоровим очам, ... культура є тими костилями, яких потребує наша душа, їх можна відкинути тільки після видужання» (А. Кураєв, «Шкільне богослов'я»). Духовність, тобто обумовлений розумом зміст духу, визначає ту мету, до якої прагне людина, – особисте життя, багатство, влада, різні інтереси, слава, Бог... |