Головна » Статті » Фізика |
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ Приходько Руслан Володимирович, вчитель фізики та інформанти Пнівненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Фізика – це, напевно, найбільш складний для розуміння предмет в школі, адже в ньому поєднуються всі знання, які були отримані під час вивчення предметів математичного та природничого напрямку в попередні роки навчання. Тому дитину, яка не розуміє біології, хімії, природознавства та особливо математики зацікавити предметом фізика буває досить складно, а інколи практично не можливо. Розвиток інформаційних технологій стрімко оволодіває всіма сферами життя людства. Він і не минув дітей. Я використовую ті засоби для навчання, якими користуються і діти під час проведення свого дозвілля. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроці – це:
Використання сучасних технологій дозволяє зробити урок актуальним і пізнавальним, а найголовніше – викликати інтерес учнів до предмету.
Але надмірно захоплюватися презентаціями не потрібно. Все має бути в міру. Необхідно дотримуватися всіх правил створення презентація. Лише в такому випадку можна досягнути максимального успіху.
Характерною властивістю використання саме цього типу мультимедійних засобів є те, що з ними може працювати кожна окремо дитина. Це один із способів залучення учнів до індивідуальної роботи. Дозволяє застосовувати їх для контролю та діагностики знань. Якщо ви хочете швидко провести перевірку знань учнів на початку уроку, то можна використати програми для тестування. Одна з таких програм – це комплекс проведення діагностики та контролю знань MyTestX версії 10.0.2.0. Програма дозволяє використовувати до 9 типів завдань: вибір одного, вибір кількох, вказівка послідовності, співвідношення, вказати істинність або хибність варіантів відповідей, ручне введення числа, ручне введення тексту, вибір частини зображення, перестановка букв, а в 11.0.0.22 підтримує ще завдання типу заповнення пропусків. Правда ця версія платна.
Використання зображень та анімації на уроці фізики дозволяє учням більш чіткіше сприймати пропонований матеріал. Можна довго розповідати про той чи інший механізм, природне явище чи інше. Але якщо свою розповідь підкріпити зображенням, про яке розповідає вчитель, то ефект буде в рази більшим. Дитині набагато легше уявити зміст задачі, якщо вона бачить саму ситуацію, тому знову ж застосування зображень є доцільним під час розв’язування задач. Використання анімації дозволяє відобразити процес того чи іншого явища (дифузія; ідеальний газ під час нагрівання, стиснення тощо). Сучасний вчитель повинен ставитись до підготовки до уроку по сучасному. Для того, щоб завантажити статтю з ілюстраціями та презентацію до неї натисніть кнопку | |
Переглядів: 968 | | |
Всього коментарів: 0 | |
| |