Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 21 Показано матеріалів: 21-21 |
Сторінки: « 1 2 3 |
Біблія на уроці фізики Видатний педагог В. Сухомлинський писав: «Учительська професія - це людинознавство, постійне проникнення у складний духовний світ людини, яке ніколи не припиняється.» Перед учителем стоїть складне завдання – пізнавати та розвивати духовність учня, під якою слід розуміти не просто наявність у ньому загальнолюдської культури, гуманістичності, інтелектуальності тощо, бо останнє може бути тільки ширмою, яка ховає істинний стан душі; бо людина навіть із декількома дипломами здатна містити в собі цілий букет антидуховності. «...Культура народжена хворобою людства, це окуляри, які непотрібні здоровим очам, ... культура є тими костилями, яких потребує наша душа, їх можна відкинути тільки після видужання» (А. Кураєв, «Шкільне богослов'я»). Духовність, тобто обумовлений розумом зміст духу, визначає ту мету, до якої прагне людина, – особисте життя, багатство, влада, різні інтереси, слава, Бог... |