Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 21 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
ПРАВИЛА РОБОТИ ЗА КОМП'ЮТЕРОМ "Правила" розділені на 3 пункти: - перед роботою; - під час роботи - після закінчення роботи. Для детального огляду відкрийте статтю. |
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про загальну середню освіту», учень – це особа, яка навчається і виховується в одному із загальноосвітніх навчальних закладів, зарахування до яких, як правило, здійснюється з 6 років. Статус учнів як учасників навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах, їх права та обов’язки визначаються Законом України «Про освіту», Законом України «Про загальну середню освіту» та іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України. Відповідно до ст. 51 Закону України «Про освіту», основними правами учнів як учасників навчально-виховного процесу є: |
Вітаю всіх на сторінках мого блогу. Я знову з вами. І сьогодні хочу розповісти для всіх вас про нову для мене операційну систему. Так як я раніше вже мав зустріч з подібними системами, тому розпочав із "внуків" та "правнуків" уже знайомих мені ОС: Debian, OpenSUSE та Mandriva. Так як остання ще в 2011 чи 2013 році припинила своє існуванні через фінансові труднощі в компанії, що розробляла, став шукати подібну їй. |
ЦИТАТИ З БІБЛІЇ, ЯКІ МОЖНА ВИКОРИСТАТИ ЯК ЕПІГРАФ ДО УРОКУ Якщо ви колись задавались питанням: "Який епіграф вибрати для свого уроку?", то я вам пропоную невеликий перелік цитат із Біблії. Окремі я успішно використовував на своїх уроках. Читайте, вибирайте та використовуйте. Самі цитати в середині статті. |
Пропоную вашій увазі мій виступ на 1 вересня, як батька першокласника.
Доброго дня! Хочу привітати всіх із початком нового навчального року, з початком нових досягнень та знань. В першу чергу хочеться привітати тих, для кого цей день був найбільш очікуваним, бажаним і довгоочікуваним... Продовження далі ... |
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ Приходько Руслан Володимирович, вчитель фізики та інформанти Пнівненської ЗОШ І-ІІІ ступенів Фізика – це, напевно, найбільш складний для розуміння предмет в школі, адже в ньому поєднуються всі знання, які були отримані під час вивчення предметів математичного та природничого напрямку в попередні роки навчання. Тому дитину, яка не розуміє біології, хімії, природознавства та особливо математики зацікавити предметом фізика буває досить складно, а інколи практично не можливо. Розвиток інформаційних технологій стрімко оволодіває всіма сферами життя людства. Він і не минув дітей. Я використовую ті засоби для навчання, якими користуються і діти під час проведення свого дозвілля. |
ПРОЕКТ ТВОРЧОЇ ГРУПИ «ДІТИ»: «ВРЯТУЙТЕ НАШІ ДУШІ» Привчай юнака до дороги його, і він, як постаріється, не уступиться з неї. (Пр.22:6)
Сам текст доповіді далі ... |
ПРО НЕУХИЛЬНЕ ДОТРИМАННЯ ПРИНЦИПІВ ГАРАНТУВАННЯ СВОБОДИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ Лист МОН № 1/9-630 від 05.12.14 року MIHICTEPCTBО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАІНИ № 1/9-630 від 05 грудня 2014 року Органам управління освітою Керівникам інститутів післядипломної педагогічної освіти Керівникам методичних кабінетів (центрів) Керівникам навчальних закладів Педагогічним працівникам Про неухильне дотримання принципів гарантування свободи педагогічної діяльності вчителя |
Кожен вчитель фізики знає як порою тяжко навчити учнів розв'язувати задачі. На це часто потрібно як мінімум один семестр. І то не завжди вчитель уже відчуває, що є вже з ким працювати. Маючи практику в цьому питанні і досягнуті успіхи, хочу поділитися невеличкою пам'яткою, яка буде корисна як для вчителя фізики так і для учнів, що хочуть досконало навчитися розв'язувати задачі. Дивиться далі... |
ДОПОВІДЬ НА ТЕМУ «ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТА КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ» Приходько Руслан Володимирович, вчитель фізика та інформатики ЗОШ І-ІІІ ступенів с.Пнівне Вступ 7 грудня 2005 р. Кабінетом Міністрів України була прийнята постанова № 1153 «Про затвердження Державної програми «Інформаційні та комунікаційні технології в освіті і науці» на 2006-2010 роки». Однією а найважливіших особливостей нашого часу є перехід розвинутих країн світу від постіндустріального до інформаційного суспільства, що зумовлює необхідність вжиття невідкладних заходів із впровадження інформаційних та комунікаційних технологій у сфері освіти і науки. Створення глобальних відкритих освітніх та наукових систем, з одного боку, сприятиме накопиченню наукових знань, а з другого, розширенню доступу широких верств населення до різноманітних інформаційних ресурсів. |